About The Speaker
Бранимир Бркљач
Ветеран за директен маркетинг со богато меѓународно искуство, Бранимир ја започнува својата деловна кариера во 1991 година со пласирање на пазарот на легендарниот производ за болки во грбот „Космодиск“, кој беше продаден во над три милиони парчиња. Од 1993 година во следните 20 години тој беше партнер во компанијата „Студио Модерна“, која под брендот „Топ Шоп“ стана водечка компанија за ТВ продажба и директен маркетинг во Централна и Источна Европа. Како „бегалец“ од светот на маркетингот, од 2012 година тој се посветува на развојот на компанијата „Тера Паноника“, која ја основа во војводинското село Мокрин, каде напуштен рурален имот е претворен во модерен урбан центар „Мokrin House " кој функционира како простор за работење и живеење, за фриленсери и дигитални номади од целиот свет. Тој е набудувач на светот околу него, за кој остава записи на неговиот блог „Искусен почетник“.